Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants

• El professor Daniel Muñoz col·labora en

El professor Daniel Muñoz col·labora en "L'empremta de 150 valencians"

24 de de juny de 2016

Daniel Muñoz Navarro, professor del «Màster en Patrimoni Cultural. Identificació, Anàlisi i Gestió», ha col·laborat amb Las Provincias en el repàs que el periòdic ha realitzat aquest any, amb motiu del seu 150 aniversari a la vida dels 150 valencians més influents de l'últim segle i mitjà. Concretament, Muñoz ha ressenyat la bibliografia de l'advocat i polític Cirilo Amorós (1830-1887).

La seda de València teixeix el seu espai propi

21 de de juny de 2016

El comerç de la seda va establir fa milers d'anys una xarxa de ciutats per tot el món, agrupades en l'anomenada Ruta de la Seda, que avui segueixen sent font de cultura tant a Àsia, origen d'aquest històric trajecte, com en el nostre continent i al nostre país. De fet, la ciutat de València és una de les principals parades d'aquest camí tèxtil i així ho ha reivindicat aquest any.