Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants

Blog

María Gómez, professora d'Història de l'Art de la UV, inaugura l'exposició “Levitat. La Seda i la Dona de tots els Temps”

29 de de juny de 2016

La professora d'Història de l'Art i artista María Gómez inaugura a l'Hotel Les Arenes una exposició dedicada a la reflexió entorn de la seda i la dona el proper 8 de juliol a les 20.30 h. Es tracta d'una sèrie d'escultures en guix endurit i tallat, realitzades sense motlles ni models, d'entre 70 i 90 cm d'altura. Aquesta exposició pretén iniciar un acte cultural-artístic amb la finalitat de potenciar iniciatives de “creació artística” en relació amb la Ruta de la Seda. Tal com expressa l'artista: és la "punta de llança" que seguirà, des d'aquest camí, cap a altres llocs d'expositius.