Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants

Quatre noves donancions per al patrimoni de la Universitat de València

16 de de juny de 2016

Aquest dimecres 15 de juny s'ha formalitzat a la Sala de Juntes de la Nau la signatura de quatre nous convenis pels quals la Universitat de València augmenta el seu patrimoni cultural. Entre els donants es troben dues famílies d'artistes, la de Jesús Castelló i la de Paco Bascuñán, el fotopoeriodista J. García Poveda (“El Flac”) i Vicent Álvarez, que va ser director dels Serveis Jurídics de la Universitat de València i membre del Consell Valencià de Cultura. En l'acte també va estar present el vicerector de Cultura i Igualtat, Antonio Ariño.