Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants UV

L’EDUCACIÓ COM A DEBAT: ENTRE EL PÚBLIC I EL PRIVAT

• 11 de juny de 2019

L’educació ha sigut –i és– un assumpte complex, protagonista de vius debats.

Aquesta complexitat s’arrela en una doble dimensió tradicional: una de privada, que pretén abans de tot gaudir de la llibertat individual, i una altra de pública, que es vol projectar en la cerca de la igualtat. Harmonitzar aquests dos principis és una obligació democràtica; aconseguir-ho, una tasca que exigeix acords. Els continguts, cada vegada més complexos i nous de totes dues dimensions, converteixen el consens necessari en una tasca àrdua, però imprescindible. Coordinadors. Juan Manuel Fernández Soria, Professor Dept. Educació Comparada e Historia de la Educació de la Universitat de València,POLISOC i José I. Cruz Orozco. Professor Dept. Educació Comparada e Historia de la Educació de la Universitat de València, POLISOC.

L’EDUCACIÓ COM A DEBAT: ENTRE EL PÚBLIC I EL PRIVAT