Oportunitats professionals en Matemàtiques

El passat dijous 26 d'abril es va celebrar al saló de graus de la facultat la sessió coorganitzada amb l'ADEIT (Fundació Universitat-Empresa de València) sobre pràctiques externes:

“Oportunidades profesionales en Matemáticas”

En ella hi van participar:
Francisco Martínez, del Servei d’Estadística del Ayuntamiento de Valencia,
Rafael Beneyto, de Caixa Ontinyent,
Vanesa Cárcel, de Auren Consultoría
Celestino Alcocer, d'Iberdrola.

Agraïm a Antonio Aracil, director gerent de l'ADEIT i a Miguel Angel Barbera, director del Departament de Pràctiques en Empreses la seua feina en l'organització de l'esdeveniment i en la gestió de les pràctiques associades a les nostres titulacions.

Per a més informació:

Data d'actualització: 2 de maig de 2018.