Xarrada Informativa Erasmus Pràctiques

Període de l'esdeveniment: De 13 de novembre de 2017 a 17 de novembre de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 11:00 a 23:00.

Lloc de realització: Campus de Burjassot i Campus Blasco Ibáñez

Descripció:

El programa Erasmus Pràctiques és una acció que afavoreix els períodes de pràctiques d'estudiants universitats i recentment titulats en instuticions de països europeus que participen en el Programa Erasmus + de la Unió Europea.

Les institucions podran acollir estudiants residents en altres països participants. Les institucions amb seu en Espanya i que tinguen delegacions en països europeus podran també acolllir estudiants espanyols.

Organitza:

Servicio de Relacions Internacionals.

www.uv.es/relint

Contacta: interweek@uv.es