Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Facultat de Matemàtiques

Doble grau de Física i Matemàtiques en la Universitat de València a partir del curs 2020-2021

• 5 de novembre de 2019

El Consell de Govern ha aprovat aquesta ampliació de l'oferta acadèmica per al pròxim curs en la reunió celebrada hui dimarts, 5 de novembre.

El doble grau de Física i Matemàtiques respon a una petició formulada des de fa temps pels seus potencials estudiants, i proposa una sòlida formació en dos dels camps científics amb major futur i amb més alta demanda. Clara mostra d'això són les elevades notes d'accés d'aquest curs: en Física es va necessitar un 12,69, i en Ciències Matemàtiques, un 11,96.

Aquest doble grau, que oferirà 30 places de primer curs, consta d'un total de 330 crèdits organitzats en cinc cursos acadèmics. L'estudiantat haurà de cursar una sola assignatura més de sis crèdits per curs en relació amb les carreres d'origen, bastant menys que en els dobles graus oferts per altres universitats. Per a això s'ha realitzat un gran esforç d'adaptació i de sinergia entre tots dos estudis.

El nivell de l'estudiantat que accedeix a aquests estudis i l'excel·lent professorat del qual es disposa poden fer de l'oferta d'aquesta doble titulació una de les més atractives i de major qualitat de la Universitat de València amb una projecció d'ocupabilitat molt elevada.