Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Universitat de València

Convocada la 39a edició del Premi-Medalla García Blanco per a joves investigadors

• 7 de de desembre de 2018
Premi-Medalla García Blanco

El Centre d'Investigació Príncep Felipe (CIPF) i la Facultat de Medicina i Odontologia de la Universitat de València han convocat la trentè novena convocatòria del Premie-Medalla García Blanco en reconeixement a la labor científica de joves investigadors en les àrees de ciències i biomedicina.

Podran optar els investigadors llicenciats o graduats de ciències biomèdiques, bàsiques i aplicades de la Comunitat Valenciana l'edat de les quals no supere els 30 anys.

Les sol·licituds al costat dels expedients, CV en format normalitzat del Pla Nacional i justificació dels mateixos es dirigiran al President de la Comissió García-Blanco, Il·lm. Degà de la Facultat de Medicina i Odontologia, fins al pròxim 31 de desembre de 2018. Aquesta documentació s'enviarà a les adreces de correu electrònic marta.seco@gva.es i guillermo.saez@uv.es indicant en l'assumpte PM-GB seguit del nom del candidat.

La resolució per la comissió s'efectuarà durant els 30 dies posteriors a la finalització del termini de sol·licituds i tindrà caràcter irrevocable.

El lliurament de la Medalla i Diploma corresponent tindrà lloc en sessió pública en el Saló de Graus de la Facultat prèvia lectura de l'acta corresponent, seguida d'una breu exposició pel guardonat sobre l'activitat científica premiada.