Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Medicina i Odontologia Logo del portal

La Facultat de Medicina i Odontologia va lliurar ahir els Premis Extraordinaris de Grau del curs 2019-2020, i reconeixement i agraïment als professors i personal d’administració i serveis jubilats en 2019 I 2020.

• 30 de juny de 2021

L’acte s’ha celebrat a l’Aula Magna del centre.

Els guardonats han sigut     Carlos Giner Laguarda; David Sanchis Pascual; Valero Vicente Soriano Alfonso; Jorge Jaime Montiel Pérez; María Marco Plá; Teresa García Ballester pel Grau en Medicina i James Ghilotti Rodríguez i  Edoardo Sala pel Grau en Odontologia.

L'acte va ser presidit pel vicerector d'Investigació, Carlos Hermenegildo. També van assistir el Degà, Javier Chorro; el delegat del Grau en Odontologia, José M. Almerich; la vicedegana, Amparo Ruiz Sauri i el secretari, Miguel Martí, de la Facultat de Medicina i Odontologia.