Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Universitat de València

La ‘spin-off’ EpiDisease, reconeguda pel Clúster BIOVAL com a Millor Iniciativa Bio en Salut

• 28 de novembre de 2018
EpiDisease

EpiDisease, spin-off del Centre d'Investigació Biomèdica en Xarxa (CIBER) fundada pels investigadors del Departament de Fisiologia de la Facultat Prof. Salvador Mena i Prof. Federico Pallardó i del INCLIVA Dra. Lorena Peiró, ha sigut guardonada com a Millor Iniciativa Bio en Salut pel Clúster BIOVAL, que representa a les empreses vinculades amb la biotecnologia i la biomedicina a la Comunitat Valenciana.

EpiDisease està dedicada a oferir nous serveis biomèdics basats en l'estudi de l'epigenètica.

En l'acte de lliurament dels Premis BIOVAL 2018, celebrat el dilluns 26 de novembre a València, van ser guardonades altres tres empreses: Agrozono com a millor startup biotech, Bioinicia com a Millor Iniciativa Bio en Agroalimentación i Ingelia com a Millor Iniciativa Bio Industrial.

Mes informació