Logo de la Universitat de València Logo del portal

Cinema en valencià a Gandia

Cinema en valencià. Gandia
Període de l'esdeveniment:
  • 14 de de novembre de 2019 de 20:00 a 21:30. Dijous.
  • 28 de de novembre de 2019 de 20:00 a 21:30. Dijous.

Lloc de realització: Teatre Serrano

Descripció:

Programació:

DIJOUS 14 DE NOVEMBRE: LA SOCIETAT LITERÀRIA I EL PASTÍS DE PELA DE PATATA. Director: Mike Newell

DIJOUS 28 DE NOVEMBRE: DIA DE PLUJA A NOVA YORK. Director: Woody Allen.

Teatre Serrano. 20h

Entrada gratuïta amb els carnets universitaris i de la xarxa municipal de biblioteques de Gandia. Resta de públic: entrada 2 euros.

Organitza:

Cicle de cinema en valencià organitzat conjuntament per la Universitat de València, la UPV i l'agència AVIVA de promoció del valencià de l'ajuntament de Gandia. .

www.uv.es/uvgandia

Contacta: uvgandia@uv.es