Alumni UVFundació GeneralUniversitat de València Logo del portal

• Rectorat de la UV

Exposició. El corredor mediterrani, reivindicació centenària

Exposició sobre el corredor mediterrani

Període de l'esdeveniment: De 17 de d’octubre de 2019 a 15 de de novembre de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 09:00 a 20:00.

Lloc de realització: Centre de Gandia de la UV

Descripció:

El Centre de Gandia de la Universitat de València acull a l’edifici de Tossal una petita exposició sobre l’eix mediterrani. La mostra, situada a la planta baixa, pretén mostrar la importància de l’eix mediterrani en la comunicació de persones i distribució de mercaderies des de l’antiguitat. A més, incideix en la reivindicació valenciana de comptar amb un corredor ferroviari mediterrani. La mostra es podrà visitar fins el 15 de novembre.

Organitza:

Contacta: uvgandia@uv.es