Alumni UVFundació GeneralUniversitat de València Logo del portal

• Rectorat de la UV

Inscipció Programa 'Qui pot ser empresari'?

Període de l'esdeveniment: De 27 de de gener de 2020 a 18 de de maig de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: ADEIT – FUNDACIÓN UNIVERSIDAD-EMPRESA DE VALENCIA Plaza Virgen de la Paz, 3. 46001 Valencia (España)

Descripció:

T'informem de la realització durant el curs acadèmic 2019/2020 de la 21ª edició del curs 'Qui pot ser empresari?', dirigit a estudiants i titulats de grau i de postgrau de la Universitat de València

No saps com funciona una empresa per dins? El curs Qui pot ser empresari? et dóna l'oportunitat de conèixer les empreses més destacades de la Comunitat València de la mà dels seus directiu@ i empresari@s sense importar el perfil de la teua titulació.

Més informació i formulari d'inscripció  l'enllaç adjunt.

Per a qualsevol consulta pots dirigir-te a: catedraculturaempresarial@uv.es

Càtedra de Cultura Empresarial de la Universitat de València

Organitza:

Cátedra de Cultura Empresarial.

Contacta: catedraculturaempresarial@adeituv.es

Més informació: