Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Memòria d'Activitats 2018

La piedra de la paciencia. 2012

La piedra de la paciencia. Cinema sobre Drets Humans. 12/11/2019. Centre Cultural La Nau. 19.00h

Data: 12 de de novembre de 2019 de 19:00 a 21:00. Dimarts.

Lloc de realització: Aula Magna. Centre Cultural La Nau

Descripció:

Cicle de cinema sobre Drets Humans

“La piedra de la paciencia”

(102 min. 1:34’ visualitzable. Afganistan 2012. Atiq Rahimi). VO sub Castellà. NR menors de 16.

Mare de dos filles, i a càrrec d'un marit que es troba en estat de coma, una jove inicia un diàleg interior. Els seus pensaments van des del rebuig que sent contra el que representa la masculinitat, a l'atracció cap a un estrany visitant. Amb el temor a què un dia el seu marit desperte, i es venge, no tíndrà més eixida que esperar que l'ordre natural pose fi a les seues tribulacions.

Entrada gratuïta, aforament limitat

Organitza:

Org: Amnistía Internacional València

Col: Aula de Cinema. Universitat de València.

Contacta: valencia@es.amnesty.org

Més informació: