Fundació GeneralUniversitat de ValènciaAlumni UV Logo del portal

• Rectorat de la UV

Rey y patria (King and Mother Country). 1964

Rey y patria (King and Mother Country). Cinema sobre Drets Humans. 29/10/2019. Centre Cultural La Nau. 19.00h

Data: 29 de d’octubre de 2019 de 19:00 a 21:00. Dimarts.

Lloc de realització: Aula Magna. Centre Cultural La Nau

Descripció:

Cicle de cinema sobre Drets Humans

“Rey y patria”

(86 min. 1:22’ visualitzable. Regne Unit 1964. Joseph Losey) VO sub Castellà. Tots els públics.

Passchendaele 1917, un grup de soldats britànics que es troben al mig del que s'anomena “l'infern de fang” tenen l'ordre de custodiar un dels seus, Arthur Hamp, que ha estat acusat de deserció. Tots parlen el mateix idioma, diuen les mateixes paraules, pateixen els mateixos bombardejos; però el seu únic enemic és el “desertor” que serà defensat pel Capità Hargreaves.

Entrada gratuïta, aforament limitat

Organitza:

Org: Amnistía Internacional València

Col: Aula de Cinema. Universitat de València.

Contacta: valencia@es.amnesty.org

Més informació: