
- Recursos TAC/TIC
Foment de la competència digital a l'estudiantat.
Ús de les TIC com a facilitador de laprenentatge. Recurs didàctic.
Accions que contribueixin a fomentar la sostenibilitat
Múltiples estudis han establert la relació entre el consum de sucres lliures i el desenvolupament de càries dental, i, malgrat no ser aquest l'únic factor en aquesta relació, la càries dental és considerada actualment una malaltia crònica sucre-dependent. la Salut (OMS), va publicar el 2015 la seva guia sobre ingesta de sucres afegits per a adults i nens en relació amb el pes corporal i la salut bucal. Aquesta guia recomana que, tant per a adults com per a nens, el consum de sucres afegits s'hauria de reduir a menys del 10% de la ingesta calòrica total. Les novetats principals d'aquest projecte de Disseny, utilització i avaluació de materials, recursos i estratègies per a la docència s'han desenvolupat basant-nos en les línies estratègiques complementàries: Ús de les TIC com a facilitadores de l'aprenentatge i com a recurs didàctic, Foment de la competència digital a els alumnes i Accions que contribueixin a fomentar la sostenibilitat. .- Creació d'una Guia de Conscienciació sobre l'envasament dels productes i la importància del compliment dels Objectius de desenvolupament Sostenible (ODS).- Elaboració de materials digitals que facilitin la detecció dels sucres ocults a través de la lectura de l'etiquetatge.
- Creació de nous materials digitals per detectar de manera senzilla la presència de sucres afegits o ocults en aliments i begudes mitjançant la lectura de l'etiquetatge d'aquests productes.
- Desenvolupar les competències que permetin als/les estudiants d'ambdues titulacions implementar de forma integrada totes aquestes noves eines digitals amb els pacients de la Clínica Odontològica i de la Clínica Universitària de Nutrició, Activitat Física i Fisioteràpia de la Fundació Lluís Alcanyís-Universitat de València.
- Transmetre a l'alumnat del Grau en Odontologia i del Grau en Nutrició Humana i dietètica la importància de complir els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) al camp del consum d'aliments i begudes.
Grau en Nutrició Humana i Dietètica
Les assignatures en què s'implementaran aquests materials seran Odontologia Preventiva i Comunitària I (34706) II (34707) del Grau en Odontologia, i Dietoteràpia i Nutrició (33963) en situacions d'emergència (33952) del Grau en Nutrició Humana i Dietètica.
Estudiantat de tercer curs del grau d' Odonlologia i del Grau de Nutrició Humana i Dietètica
- ALMERICH TORRES, TERESA
- PDI-Ajudant Doctor/A
- ALMERICH SILLA, JOSE MANUEL
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
- Director/a Titulacio Master Oficial
- Delegat/Delegada Rector/A