Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Campus Excel·lència

Publicada la resolució dels premis InnovatiOnt 2019 de la Càtedra Ajuntament d'Ontinyent

• 18 d’octubre de 2019

Ja ha sigut publicada en el Tauler Oficial la resolució de la vicerectora d'Innovació i Transferència de la Universitat de València, per la qual s'atorguen els premis InnovatiOnt 2019 a l'excel·lència dels Treballs de Fi de Grau de la Càtedra Universitària Ajuntament d’Ontinyent - Caixa Ontinyent - ESET per a la innovació i configuració de territoris intel·ligents, "InnovatiOnt"

S'ha atorgat el Premi en la Categoria Local a Ricardo Borja Bo i en la Categoria Oberta a Aira Ortiz Kataoka (Publicació Tauler Oficial).

Els objectius d'aquesta càtedra son els següents:

• Desenvolupar investigacions relatives a la innovació i configuració de territoris intel·ligents.
  • Promoure el debat i reflexió al respecte amb trobades entre diversos ponents universitaris i d’altres fòrums.
  • Activar cursos de formació sobre desenvolupament territorial i els seus components.
  • Realitzar divulgació científica mitjançant publicacions i exposicions.

Enhorabona als premiats.