University of Valencia logo Logo Policies for Excellence Office (OPEX) Logo del portal

El programa PIMe3UV celebra la seua quarta sessió sobre màrqueting digital i marca personal

  • March 13rd, 2019
Image de la noticia

El passat 12 de març va tindre lloc, en l’edifici d’Instituts d’Investigació del Campus de Tarongers, la quarta sessió del Programa Internacional de Motivació Empresarial (PIMe3UV), en la qual els participants tingueren l’oportunitat d’aprofundir en aspectes importants per a l’emprenedoria com ara la marca personal i el màrqueting en línia.

El Programa Internacional de Motivació Empresarial, que desenvolupa el Vicerectorat d’Ocupació i Programes Formatius i la Càtedra de Cultura Empresarial de la Universitat de València, té entre els seus objectius el de dotar a l’alumnat participant d’eines que afavorisquen l’èxit en els seus futurs projectes empresarials. En aquesta quarta sessió reberen un taller a càrrec de Juan José Llull, de l’empresa de carregadors i punts de recàrrega de vehicles elèctrics WallboxOk. El taller estava dedicat al màrqueting digital i a la creació i disseny d’aplicacions per a mòbils que faciliten la comunicació amb els clients i la venda de productes.

La sessió va comptar a més amb la participació de Mar Gimeno, CEO de Revista Luciérnaga, portal web dedicat al cinema i les sèries de televisió. La seua intervenció va girar al voltant de la necessitat de crear una marca personal que siga reconeixible i diferencie a l’empresa de la resta de competidors del seu sector, i a la importància del treball continu en aquesta marca per tal de millorar la reputació digital i els resultats econòmics.

La següent sessió de PIMe3UV tindrà lloc el pròxim dia 26 de març. Per a veure més imatges de la sessió es pot seguir aquest enllaç.