Globotà de l’ADR – Falles 2018

• 21 de febrer de 2018

Aquest dilluns 12 de març l'Assemblea de Representants de Psicologia i Logopèdia (ADR) va celebrar per segon any consecutiu la “globotà”, una activitat lúdica per a celebrar l'arribada de les Falles i que ofereix igualment l'oportunitat de compartir i cohesionar a la comunitat estudiantil de la Facultat de Psicologia.

Amb globus i una “picaeta” l’estudiantat va tenir l'oportunitat de conèixer a les seues companyes i companys de l’ADR.

Llista d'enllaços:

Imatges: