Enllaç a Facultat de PsicologiaUniversitat de València Logo del portal

• Porta de la Facultat

Dins de les activitats del projecte d'innovació educativa de centre “Vine, Mira i Veu. Instruments d'avaluació en psicologia”, es van produir durant els dies 18-19 d'octubre les visites de l'alumnat de primer curs del Grau en Psicologia.

Les visites van ser guiades a través d'alumnat de les assignatures “Historia de la psicologia, ciència i professió” i “Avaluació psicològica” i les professores Mª José Monteagudo, Diana Pons i Inma Fuentes. Van ser desenvolupades durant l'horari de l'assignatura de “Psicologia del cicle vital I”.

Imatges: