Enllaç a Facultat de PsicologiaUniversitat de València Logo del portal

• Porta de la Facultat

Dins de les activitats del projecte d'innovació educativa de centre “Vine, Mira i Veu. Instruments d'avaluació en psicologia”, es van produir entre els dies 6-7 de novembre les visites de l'alumnat de quart curs del Grau en Psicologia.

Les visites van ser guiades a través d'alumnat de les assignatures “Historia de la psicologia, ciència i professió”, sent desenvolupades en l’horari de l’assignatura « Dissenys d’investigació ».

Imatges: