Enllaç a Facultat de PsicologiaUniversitat de València Logo del portal

Image de la noticia

Els passats 9 i 16 de juliol van ser entregats respectivament els premis extraordinaris de doctorat dels cursos 2018-19 i 2019-20, acte que havia hagut de ser ajornat per motiu de la pandèmia. La cerimònia va tindre lloc a l'Aula Magna de la Facultat de Medicina i Odontologia.

 

En l'àrea de Psicologia, aquestes han sigut les persones que han rebut el premi extraordinari i als qui la Facultat de Psicologia i Logopèdia trasllada la seua enhorabona, tant a les doctores i doctors, com al professorat director de tesi i els seus programes de doctorat.

 

Curs 2018-19

 

Ana Lucila Soto Rubio per la tesi “Beneficis d'un programa de suport per a familiars de pacients al final de la vida: estudi multicèntric” del programa de doctorat en Promoció de l'Autonomia i Atenció Soci Sanitària a la Dependència, co-dirigida per les doctores Pilar Barreto i Marian Pérez.

 

Martha Giraldó O’Meara per la tesi “Universalitat i dimensionalitat dels pensaments intrusos relacionats amb l'aspecte físic i la seua relació amb l'habilitat metacognitiva” del programa de doctorat en Investigació en Psicologia, dirigida per la Dra. Amparo Belloch.

 

Curs 2019-20

 

Ana Marcet Herranz per la tesi “L'accés a les representacions abstractes durant el reconeixement visual de paraules i la lectura” del programa de doctorat en Lectura i Comprensió, dirigida pel Dr. Manuel Perea.

 

Irene Cano López per la tesi “Understanding memory deficits in patients with drug-resistant epilepsy: key factors and impact on quality of life” del programa de Doctorat en Neurociències, codirigida per les doctores Esperanza González, Alicia Salvador i el doctor Vicente Enrique Villanueva.

 

Miriam Marco Francisco per la tesis “Característiques dels veïnats i la distribució espacial de problemes socials a la ciutat de valència” del programa de doctorat en Investigació en Psicologia, codirigida pels doctors Enrique Gracia i Antonio López.

 

Konstanze Schoeps per la tesi “From social and emotional learning in adolescence to emotional-skill training in teachers” del programa de Doctorat en Investigació en Psicologia, codirigida per les doctores Remedios González i Inmaculada Montoya.

Imatges: