Enllaç a Facultat de PsicologiaUniversitat de València Logo del portal

• Porta de la Facultat

Llistat de millors científiques

• 3 d’octubre de 2019

Recentment s’ha publicat en internet la llista de les millors científiques residents a Espanya a la qual podeu accedir mitjançant l’enllaç http://links.uv.es/FkoO97q .

En aquest web, s’ofereix la llista dels millors investigadors de diferents àrees científiques i províncies espanyoles atenent als seus índex h(ISI-DIH). Aquestos valors s’obtenen usant Web of Science ISI al qual tenen accés tots el centres públics d’investigació  mitjançant FECYT.

En aquesta llista de millors científiques espanyoles, la Facultat de Psicologia de la Universitat de València està molt ben representada doncs inclou diverses professores, com ara Alicia Salvador, Isabel Balaguer, Rosa Baños o Marisol Lila en llocs molt destacats del rànquing.