Enllaç a Facultat de PsicologiaUniversitat de València Logo del portal

Publicació al BOE de l'Ordre de Regulació del Grau en Psicologia

• 11 de desembre de 2018
BOE

El Butlletí Oficial de l'Estat ha publicat el dia 11 de desembre de 2018 l'Ordre CNU/1393/2018 en què es regulen les condicions generals a les quals s'ajustaran els plans d'estudi del Grau en Psicologia, en compliment de la Disposició Addicional Setena de la Llei General de Salut Pública de 2011. En el termini de cinc anys les universitats que impartisquen el Grau en Psicologia hauran d'adaptar els seus plans d'estudi per a complir l'establit en tal Ordre a fi de delimitar els 90 crèdits de caràcter sanitari que permetrien l'accés al Màster en Psicologia General Sanitària.

Enllaç al text complet