Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Química Logo del portal

El professor de Química Física de la Universitat de València, Rosendo Pou, va ser premiat pel seu projecte ‘El teatre és pura química. La química és pur teatre’, mitjançant el qual s'ensenya i aprèn aquesta matèria de forma innovadora, rigorosa i entretinguda. La representació de les obres, que van realitzar en diferents campus universitaris, configuren una activitat acadèmica d'ensenyament de la química diferent, que a més tracta de desenvolupar en els estudiants competències genèriques com a treball en equip, creativitat, iniciativa i esperit emprenedor.

Rosendo rebent el premi

Alumnes i mestres amb Rosendo