Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Universitat de València

CONCURS TAULA PERIÒDICA DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA

• 10 de de maig de 2019

La Facultat de Química, la Facultat de Física, el Museu d’Història Natural, la Delegació per a la Incorporación a la UV, l’Institut López Piñero de la Universitat de València i les Reals Societats Espanyoles de Física i de Química, convoquen un concurs dirigit a estudiants de secundària i batxillerat.

Amb el motiu del 150 Aniversari de la Taula Periòdica, l’any 2019 ha estat declarat per l’Assemblea General de les Nacions Unides l’Any Internacional de la Taula Periòdica.

La Facultat de Química, la Facultat de Física, el Museu d’Història Natural, la Delegació per a la Incorporación a la UV, l’Institut López Piñero de la Universitat de València i les Reals Societats Espanyoles de Física i de Química, convoquen un concurs dirigit a estudiants de secundària i batxillerat de la província de València per tal de construir una gran taula periòdica i recuperar aquelles que tinguen valor històric.

El període d'inscripció comença el 15 de maig i finalitza el 15 de juny de 2019.

Més informació: Bases i inscripció: (Publicació en Tauler Oficial: 10/05/2019)