Logo de la Universitat de València Logo del portal

Edifici Rectorat.

La Universitat i el Ministeri de l’Interior impulsen les pràctiques externes dels estudiants

La rectora de la Universitat de València, M.ª Vicenta Mestre, i la secretària d’Estat de Seguretat, Ana M.ª Botella, han celebrat l’acte protocol·lari del conveni signat per a promoure les pràctiques acadèmiques externes de les i els estudiants de la institució acadèmica al Ministeri de l’Interior.

L’objectiu del conveni entre la Universitat de València i el Ministeri de l’Interior serà potenciar les línies de col·laboració entre les dues institucions amb la fi de desenvolupar un programa de pràctiques acadèmiques externes per a que els i les alumnes de la Universitat puguen realitzar pràctiques curriculars i extracurriculars al Ministeri. Aquestes pràctiques oferiran a l’estudiantat la possibilitat d’aplicar i complementar els coneixements adquirits durant la seua formació.

L’acte ha tingut lloc a l’històric edifici de La Nau de la Universitat de València i ha comptat amb l’assistència de la rectora M.ª Vicenta Mestre, la secretaria d’Estat de la Seguretat, Ana M.ª Botella, la secretària de la Universitat, M.ª Elena Olmos, el vicerector de Cultura i Esports, Antonio Ariño, el vicerector d’Economia, Justo Herrera, el gerent de la institució acadèmica, Juan Vicente Climent, i la delegada de la rectora per a estudiants, Mercedes Elizalde.

El conveni prepararà als i les alumnes per a l’exercici d’activitats professionals, facilitant la seua ocupabilitat i fomentant d'aquesta manera la capacitat d’emprenedoria dels futurs egressats i egressades de cara a quan finalitzen la seua formació i entren al mercat laboral.

Els i les estudiantes d’aquest conveni tindran la possibilitat de realitzar el Treball de Fi de Grau (TFG) i Treball de Fi de Màster (TFM) al Ministeri de l’Interior, supervisats per la direcció conjunta d’un tutor acadèmic de la Universitat i d’un tutor del Ministeri.