Logo de la Universitat de València Logo del portal

Edifici Rectorat.

La Universitat de València rep el reconeixement com participant d’Expofòrum 2019

La Fundació de l’Ateneu Mercantil i la Cambra de Comerç de València han celebrat l’acte de clausura d’Expofòrum 2019, projecte nascut per a commemorar els 110 anys de l'Exposició Regional de 1909 que té com a objectiu recuperar l'esperit pioner i innovador de la ciutat.

La rectora de la Universitat de València, Mª Vicenta Mestre, en nom de la institució acadèmica, i acompanyada per la secretària general, Mª Elena Olmos, ha rebut el reconeixement com a membre participant a Expofòrum 2019 en un acte celebrat a l’Hotel Las Arenas amb motiu de la clausura d’aquesta fita.

A l'acte han intervingut el president de la Generalitat, Ximo Puig, l'alcalde de València, Joan Ribó, la presidenta de la Fundació de l'Ateneu Mercantil, Carmen de Rosa, el president de Cambra de Comerç de València, José Vicente Morata, el president de la Diputació de València, Antoni Gaspar, i altres autoritats i representants d'associacions i entitats públiques i privades que han col·laborat en la dinamització de la ciutat en l'àmbit de la cultura, l'urbanisme, l'activitat econòmica o el comerç de la ciutat.

Durant el present any, Expofòrum 2019 ha celebrat nombroses jornades, activitats i conferències amb la fi de posar en valor totes aquelles senyes d'identitat valenciana com la cultura de l'esforç, la innovació, el coneixement, la recerca, la digitalització l'emprenedoria, el dinamisme o la sostenibilitat que varen ser els pilars de l’Exposició Regional de 1909 celebrada a València. La Universitat de València ha col·laborat activament a Expofòrum 2019 amb la participació de destacades figures com la catedràtica de Medicina Preventiva i Salut Pública, Dolors Corella, i el doctor en Ciències Matemàtiques, Rafael Crespo.

Galeria d'imatges