Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Observatori de Rànquings

​Europe Teaching Rànquings 2018 forma part de la sèrie de classificacions creades per Times Higher Education (THE), basat en l'ensenyament de les institucions europees.

Aquest rànquing utilitza 13 indicadors de rendiment individual combinats per a crear una puntuació global. El 50% de la puntuació d'una institució s'obté dels resultats de l'Enquesta Europea d'Estudiants (THE European Student Survey), amb una participació de més de 30.000 estudiants universitaris. Els indicadors s'agrupen en 4 pilars bàsics de rendiment: recursos, compromís, resultats i medi ambient.

Nombre d'institucions classificades: 240  universitats d'Europa occidental i meridional.

Proveïdor de dades bibliomètrics: Elsevier - Scopus

Darrera actualització: 12-07-2018 | SAP

Accés al rànquing: Europe Teaching Rankings

Posició de la Universitat de València al THE-Europe Teaching Rànquings

Edició - Publicació Posició al món Posició a Europa Posició a Espanya Nre. d'institucions
2018 – Juliol 2018 - [76-100] [11-14] 240

Evolució de la posició¹ de la UV segons THE - Europe Teaching Rànquings

(1) La posició està representada pel valor mímin de l'interval

Puntuació de la Universitat de València en THE - Europe Teaching Rànquings per indicador

Publicació Global Recursos Compromís Resultats Medi Ambient
2018 67.5-69.2 63.1 73.0 54.2 81.2

Recursos (20%): es compon pels indicadors següents 1. Ràtio personal/estudiant (7.5%); 2. Ràtio articles/personal (7,5%);3.Qualitat dels Serveis (5%).
Compromís (40%): format pels indicadors 1. Compromís dels estudiants (10%); 2. Interacció de l'estudiant (10%); 3. Recomanació de l'estudiant (10%); 4. Preparació de la carrera de l'estudiant (5%) i 5. Vincles amb el mercat laboral (5%).
Resultats (20%): tenen com a indicadors 1.Reputació acadèmica (10%); 2. Percentatge de graduació (5%); 3. Desenvolupament d'habilitats (5%).
Medi ambient (20%): són 1. Equilibri de gènere en el personal acadèmic (10%); 2. Equilibri de gènere en els estudiants (10%).

Metodologia i indicadors del rànquing THE

TOP10 Universitats en la darrera edició

Europa

1.    University of Oxford (United Kingdom)