Logo de la Universitat de València Logo del portal

Les unitats de gestió de la Universitat de València poden requerir l'adopció de plans de millora per múltiples causes:

  • Quan desitgen millorar els serveis que presta, adaptant-se de manera més adequada a les necessitats i expectatives de les persones usuàries dels serveis que ofereixen.
  • Quan desitgen millorar el seu rendiment organizatiu, per tal de garantir o maximitzar la seua contribució als objetius institucionals i estratègics.
  • Com a conseqüència de l'adopció, posada en marxa i seguiment d'eines de gestió de la qualitat (Cartes de Serveis, Bústia de Suggeriments, Queixes i Felicitacions, Enquestes de satisfacció...).
  • Com a procés natural posterior a una avaluació o acreditació de la qualitat (EFQM, ISO…).

Si una unitat, per aquesta o altres causes similars desitja escometre un pla de millora, el Servei d’Anàlisi i Planificació (SAP) oferix la seua col·laboració i suport tècnic, dins de les nostres possibilitats organitzatives. A aquests efectes, es pot contactar amb nosaltres, en la següent adreça electrònica: sap@uv.es

 
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostrapolítica cookies