Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Observatori de Rànquings

Logo

Webometric va publicar la versió 6.0 beta del rànquing TRANSPARENT RANKING: Top Universities by Google Scholar Citations. En aquesta classificació no utilitza els perfils institucionals de Google Scholar Citations (GSC), a petició de moltes universitats.

Google Scholar Citations ofereix als autors una forma senzilla de realitzar un seguiment de les cites dels seus articles. Pot verificar qui està citant les seues publicacions, graficar les cites al llarg del temps i calcular diverses mètriques de cites. També es pot publicar un perfil perquè aparega en els resultats de Google Scholar quan algú cerque aqueix nom.

Nombre d'institucions classificades: 6.293 en la darrera edició

Darrera actualització: 02-01-2019 | SAP

Acces al rànquing: Top Universities by Google Scholar Citations

Posició de la Universitat de València al Top Universities by Google Scholar Citations

Edició - Publicació Posició al món Posició a Europa Posició a Espanya Nre. d'institucions Nre. de citacions
2019 99 23 1 6.293 496.994
2018  101 16 1 5.960 446.666

TOP10 per àmbit geogràfic:

Àmbit Posició àmbit Universitat Posició mundial
8 Universitat Autònoma de Barcelona 482
9 Universitat Rovira i Virgili 489
10 Universidad Politécnica de Valencia 505

El CSIC ha publicat la desena edició del Ranking of scientists in Spain (I): From 1 to 5000, classificació d'investigadors espanyols que treballen en institucions espanyoles segons els seus perfils públics en Google Scholar Citations. La classificació consta de 52.000 millors perfils classificats en funció de l'índex h en ordre decreixent i, a continuació, pel nombre total de cites. Les dades es van recopilar durant la primera setmana de juny de 2018.

A més, s'ha actualitzat la vuitena edició de 2610 Highly Cited Researchers (h>100) according to their Google Scholar Citations public profiles, aquesta classificació inclou tant a autors vius com morts, s'ordena en primer lloc per h-índex en ordre decreixent i després pel nombre total de cites. Les dades d'aquesta edició van ser obtinguts durant la primera setmana d'abril de 2018 d'una llesta BETA dels perfils públics dels investigadors més citats (índex h superior a 100) segons la seua presència declarada en la base de dades de Google Scholar Citations.

Logo