Logo de la Universitat de València Logo del portal

  • SAP

Informació estratègica institucional

C1. Remetre i validar tots els fitxers requerits pel SIIU, el SIUVP i la CRUE dins dels terminis establerts. [S1]

C2. Mantenir actualitzat el Sistema d’Indicadors Estratègics amb l’últim valor disponible a 31 de desembre. [S2]

C3. Actualitzar tots els rànquings de l’Observatori de rànquings en un termini màxim de set dies laborables des de la publicació de l’última edició de cadascun. [S3]

Estudis i informes

C4. Elaborar tots els estudis i informes requerits per l’equip rectoral. [S4]

C5. Lliurar l’Informe de gestió de l’activitat ordinària a la Secretaria General dins del termini establert per a la presentació al Claustre. [S5]

Models de finançament i de distribució de recursos

C6. Facilitar els resultats de l’aplicació dels models de distribució interna de despesa corrent dins dels terminis establerts. [S6]

Suport a la planificació estratègica institucional

C7. Remetre tots els documents sol·licitats en matèria de planificació estratègica institucional. [S7]

Suport a la millora d'unitats universitàries

C8. Garantir una sessió formativa sobre el procés d’elaboració de cartes de serveis als membres de les comissions de redacció constituïdes que prèviament hagen sol·licitat la col·laboració del SAP. [S8]

C9. Emetre l’informe de seguiment de la Bústia SQiF de la UV de cada curs acadèmic dins del primer trimestre de l’any següent. [S9]

Elaboració d'estadística oficial

C10. Aplicar anualment el Model de Distribució Econòmica a centres, departaments i instituts abans del 31 de gener. [S10]

C11. Respondre a totes les demandes d’estadística oficial de la UV formulades per la GVA, CRUE, rànquings i altres institucions, dins del termini sol·licitat. [S11]

C12. Actualitzar el Mapa d’internacionalització de la UV en la web del SAP dins del primer trimestre de cada anualitat. [S12]

Nota: En cada compromís s’especifica entre claudàtors [ ] el codi del servei associat.

 

Mesures d'esmena

Les persones usuàries que consideren que la unitat incompleix els compromisos declarats en la Carta de serveis poden formular les seues queixes mitjançant:

  • La Bústia de Suggeriments, Queixes i Felicitacions de la UV: http://www.uv.es/bustia
  • Escrit presentat al Registre de la UV, adreçat al Servei d’Anàlisi i Planificació

En cas d’incompliment, el SAP informarà la persona usuària de les causes per les quals no s’ha complert el compromís i de les mesures adoptades.

L’incompliment dels compromisos continguts en aquesta carta no donarà lloc a responsabilitat patrimonial de l’administració.

 
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostrapolítica cookies