Logo de la Universitat de València Logo del portal

  • SAP

Per tal de col∙laborar en la millora de la prestació del servei, els usuaris i les usuàries del SAP podran:

  • Donar la seua opinió sobre la qualitat percebuda respecte als serveis que ofereix el SAP.
  • Formular qualsevol suggeriment que ens ajude a millorar.
  • Plantejar queixes i reclamacions si els serveis oferts no resulten satisfactoris.
  • Rebre atenció relacionada amb les necessitats d’informació, dubtes, qüestions, etc., que se’ls plantegen en relació amb els serveis que presta el SAP.

Les queixes i els suggeriments rebuts al SAP es respondran en un termini màxim de 30 dies naturals.

 

Les vies de comunicació del SAP són:

  • Atenció telefònica: 963 86 42 04 
  • Fax: 963 86 44 58
  • Atenció postal: Av. Blasco Ibáñez, 13 ‐ Nivell 2 ‐ 46010 València
  • Atenció personal: A les dependències del SAP en horari d’atenció (9 a 14 h de dilluns a divendres). 
  • Adreça electrònica: sap@uv.es
  • Bústia de Suggeriments, Queixes i Felicitacions
  • Enquestes del SAP
 
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostrapolítica cookies