Logo de la Universitat de València Logo Servei de Biblioteques i Documentació Logo del portal

• Estudiants

#Bibliotequesuv en Youtube

• 13 de maig de 2020

En el canal de Youtube del Servei de Biblioteques i Documentació podreu trobar vídeos sobre serveis i instal·lacions de les biblioteques, a més de les noves incorporacions sobre recursos electrònics, els vídeomuntatges del grup Xarxa per a "Queda't a casa", i els vídeos d'ajuda per a la configuració de la VPN, que s'han convertit en l'estrela del nostre canal, amb més de 700 visualitzacions des de la seua estrena.

En el canal es troben allotjats vídeos de formació del personal del servei sobre els nous programes Alma i Libguides.

El canal ofereix un aspecte renovat amb noves caratulas que ordenen els vídeos per llistes de reproducció. Visita el nostre canal i subscriu-te per a no perdre't ni una estrena.

Llista d'enllaços: