BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

• Estudiants

Les biblioteques de la Universitat de València celebren el Dia de l’Orgull

• 28 de juny de 2022

El 28 de juny celebrem el Dia internacional de l’Orgull, commemorant els disturbis de Stonewall (Nova York, EUA) de 1969. La Universitat de València se suma des de 2017 a aquesta celebració hissant la bandera de l’arc de sant Martí als seus edificis. Enguany tornarà a onejar en la Biblioteca Històrica al Centre Cultural La Nau, la Biblioteca de Ciències Socials “Gregori Maians” al Campus de Tarongers, la Biblioteca de Ciències “Eduard Boscà” al Campus de Burjassot, la Biblioteca d'Humanitats "Joan Reglà" al Campus de Blasco Ibáñez i la Biblioteca "Carme Miquel i Diego" al Campus d'Ontinyent.

A més de diverses iniciatives realitzades en la Universitat de València, les biblioteques han llançat una campanya al Facebook e Instagram. Les comptes de xarxes socials han dedicat la publicació “La sèrie del finde” i “El còmic de la setmana” a sèries y cómics d'aquesta temàtica. A més, la Biblioteca de Ciències Socials "Gregori Maians" ha publicat un vídeo al YouTube que encapçala aquesta notícia, la Biblioteca d'Educació "Maria Moliner" s’uneix a les celebracions del dia de l’Orgull LGTBIQA+ 2022 amb una selecció de llibres per a infants sobre la diversitat i la identitat sexual, el respecte i la tolerància,  i altres biblioteques han dedicat la seua publicació de la setmana a l’Orgull 2022.