Logo de la Universitat de València Logo del portal

Congrés sobre els ODS a València

• 27 de setembre de 2019
Congrés sobre els ODS

El pròxim 24 d'octubre de 2019 se celebrarà a València el Congrés sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de les Nacions Unides.

Es tracta d'un esdeveniment obert i participatiu, amb un ambient social i innovador, que proporcionarà experiències pràctiques sobre els ODS. La inscripció és gratuïta.

El congrés l'organitza la Base de l'ONU (Quart de Poblet de València), Sociolidarios, i Ponts Digitals, sota el lema "Comptem amb tu", i tindrà lloc en l'Edifici La Base de la Marina Real del Port de València.

En el congrés participa la Biblioteca depositària ONUBIB de la Universitat de València.

Llista d'enllaços: