Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants

Consulta les taxes APC de les revistes de Salut

Biblioteca de Ciències de la Salut

Publicar en obert és un requisit cada vegada més exigit per a les publicacions de Salut, dins de l’estratègia europea de promoció de l’Open Access i la seua plasmació en els diferents programes de finançament (H2020, FP7 etc.)

A la web de la Biblioteca de Ciències de la Salut podeu trobar les taxes APC per publicar en obert de totes les revistes incloses a les diferents categories de Salut en JCR.

A més, també podeu consultar les edicions completes de JCR (2011-2016) en les categories de Salut, amb informació rellevant sobre les revistes indexades i enllaç al nostre catàleg.

Esperem que aquesta eina siga d’interès per als nostres investigadors.

Llista d'enllaços:

Data d'actualització: 26 de març de 2018.