Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants

Dia del Patró

Biblioteca Ciències Socials

Amb motiu de la celebració del dia del patró en tots els campus de la Universitat de València, les biblioteques romandran tancades des del dimecres 6 fins al divendres 8 de desembre. La biblioteca del Jardí Botànic i la Biblioteca Històrica estaran obertes en el seu horari habitual. La sala d'estudi Thesaurus, a l'edifici de La Nau, obrirà el dia 6 i 8 de desembre de 9.15 h a 13.45 h i el dia 7 de 8.30 h a 21.00 h.

Data d'actualització: 29 de novembre de 2017.