Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants

Entrega de l'iPad a Cristina Elena, estudianta del Doble Grau en Dret i Ciències Polítiques

• 11 de juny de 2019
Entrega de l'iPad

Hui 11 de juny, la rectora de la Universitat de València, Mavi Mestre Escrivá, va lliurar a l'estudianta Cristina Elena Sierra (Doble Grau en Dret i Ciències Polítiques i de l'Administració Pública) l’Ipad 9.7" que havia guanyat per respondre l’enquesta de satisfacció del Servei de Biblioteques i Documentació.

Al lliurament, que va tindre lloc a l’edifici de La Nau, van assistir també el vicerector de Cultura i Esport, Antonio Ariño Villaroya, la directora del Servei de Biblioteques i Documentació, Victoria García Esteve i personal del SBD que forme part del Comitè d’Autoavaluació.

Des del curs 2012/2013 el Servei de Biblioteques i Documentació recull mitjançant les enquestes de satisfacció i l’opinió de la comunitat universitària sobre la gestió d’aquest.

Enguany la participació ha sigut de 4.749 estudiants i estudiantes, 873 professors i professores i 127 PAS de l’SBD.

En una escala de l’1 al 5, els estudiants han valorat  en un 4.11 a les biblioteques de la Universitat de València, el PDI en un 4.29 i el personal del Servei en un 4.02.

Tots els anys el Comité d’autoavaluació de l’SBD analitza i estudia els resultats de les enquestes i proposa millores específiques per a cada biblioteca i generals de tot el Servei.