Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants

Exposició sobre els tresors de l'Ordre de Montesa

Biblioteca Històrica

Hui dilluns, dia 11 de desembre, la Universitat de València inaugura a les 19 hores, al Centre Cultural La Nau l’exposició ‘Ex Bibliotheca Regalis Conventus Montesiae. Els llibres de l'Orde de Montesa a la Universitat de València’. Aquesta mostra, produïda pel Vicerectorat de Cultura i Igualtat, i la Biblioteca Històrica de la Universitat de València amb la col·laboració de l’Institut Valencià de Conservació i Restauració de Béns Culturals (IVC+R), pretén mostrar part dels llibres ingressats a la Universitat procedents de la biblioteca del convent de Montesa i celebrar el 700 aniversari d’aquesta Orde.

Data d'actualització: 11 de desembre de 2017.