Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants

Horari de biblioteques en el pont de desembre

• 2 de desembre de 2019
Biblioteca de Socials

Les biblioteques de la Universitat de València romandran tancades 6 i 7 de desembre, amb algunes excepcions.

Divendres 6 de desembre estaran tancades totes les biblioteques de la Universitat de València, excepte la Sala Thesaurus, en l'edifici La Nau, que obrirà de 9.15 h - 13.45 h.

Dissabte 7 i diumenge 8 de desembre obriran la Biblioteca d'Humanitats "Joan Reglà" i la Biblioteca de Socials "Gregori Maians", en horari extraordinari de 9.00 h a 21.00 h. En aquest horari no hi haurà servei de préstec.

La Sala Thesarus de la Nau obrirà en el seu horari habitual el dissabte 7 i el diumenge 8.