Logo de la Universitat de València Logo del portal

Horari de Nadal i obertura 24 hores

• 14 de desembre de 2017
Biblioteca Joan Reglà

La Biblioteca d'Humanitats (Campus Blasco Ibáñez, la sala 15 tancarà durant les hores d'apertura extraordinària), la Biblioteca de Socials (Campus Tarongers, sols planta -1) i la Biblioteca de Ciències (Campus Burjassot) obriran 24 hores des del 27 de desembre fins a les 21.00 hores del 26 de gener. També podeu consultar a la web els horaris de Nadal.

Durant les hores d’obertura extraordinària sols es podran consultar els fons disponibles en les sales obertes i no es prestarà cap altre servei.
Per accedir a la biblioteca en aquest període, els usuaris s'identificaran amb la targeta universitària o qualsevol document que els acredite com a membres de la Universitat. Es podrà demanar el DNI per a comprovar que l'usuari és el propietari de la targeta.
Usuaris: Estudiants, professor, PAS, residents en el col·legi major Rector Peset, persones pertanyents a institucions que han signat un conveni amb la Universitat i membres del col·lectiu Alumni UV.

Llista d'enllaços: