Logo de la Universitat de València Logo Servei de Biblioteques i Documentació Logo del portal

• Estudiants

MedOne Radiology en proves

• 12 de maig de 2020
MedOne Radiology

Fins al 30 de Juny tindrem accés en proves a MedOne Radiology.

Aquest recurs en línia de l'editorial Thieme està dissenyat per a l'educació clínica i de referència, permet als usuaris desenvolupar i refinar habilitats clíniques i estar al corrent de les últimes investigacions i dominar procediments complexos. Amb MedOne s'accedeix als recursos mèdics de qualitat disponibles per a la seua pràctica diària. És una eina que permet estalviar temps i la millora continua.

La plataforma permet ampliar coneixements a través de llibres i revistes electròniques, com Seminars in Interventional Radiology i Seminars in Musculoskeletal Radiology.

Navega per la plataforma i deixa'ns la teua opinió en el formulari de recursos electrònics en prova.