Logo de la Universitat de València Logo Servei de Biblioteques i Documentació Logo del portal

• Estudiants

Nova guia de normativa COVID-19

• 7 de maig de 2020
Normativa COVID-19

La Biblioteca de Ciències Socials ha recopilat a una guia tota la normativa i legislació generada a Espanya des de l'inici de l'emergència sanitària pel COVID-19.

A més dels Reials decrets successius que van declarar l'Estat d'Alarma, trobem normativa per àmbits temàtics i per departaments, i tots els decrets aprovats pels ministeris. En la part superior de la guia trobem enllaços a les pàgines de Moncloa i a les notícies actualitzades sobre la pandèmia. A més trobaràs altres enllaços d'interés com la Biblioteca Jurídica i el cercador del BOE.

Recordem que la Biblioteca de Ciències de la Salut elabora i actualitza una guia amb informació sanitària sobre el COVID-19. Les dues guies es complementen oferint els aspectes mèdics i legals d'una pandèmia que ens afecta a tots.