BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

Obertura extraordinària de biblioteques en la Universitat de València

• 3 de maig de 2021
Biblioteca d'Humanitats Joan Reglà

Enguany, les biblioteques de la Universitat de València ofereixen un horari extraordinari en període d'exàmens concorde a la situació sanitària i normativa causada per la COVID-19.

La Biblioteca d’Humanitats “Joan Reglà”, la Biblioteca de Ciències de la Salut “Pelegrí Casanova”, la Biblioteca de Ciències Socials “Gregori Maians” (planta -1), la Biblioteca d’Educació “Maria Moliner” i la Biblioteca de Ciències “Eduard Boscà” obriran els caps de setmana del 8 de maig al 27 de juny. Hi haurà dos torns d'obertura: de 9.00 h a 14.00 h i de 15.00 h a 21.00 h. Es realitzarà la neteja i desinfecció de les instal·lacions després de cada torn.

A més, aquestes cinc biblioteques obriran el 24 de juny, festiu, amb el mateix horari de 9.00 h a 14.00 h i de 15.00 h a 21.00 h.

Durant l'horari d'obertura extraordinària no hi haurà servei de préstec, només estudi en sala. Recordem que, per a accedir a la biblioteca en aquest període, els usuaris i usuàries s'identificaran amb la targeta universitària. Pots consultar els horaris extraordinaris en la nostra pàgina web.