Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants

Participació de la Universitat en el programa de l'editorial MDPI per al finançament de la publicació en obert

• 23 de gener de 2018
Editorial MDPI

La Universitat de València, mitjançant el Servei de Biblioteques i Documentació i el Servei d’Investigació, ha començat a participar en el programa institucional de l’editorial MDPI per tal de sufragar la publicació en obert dels investigadors de la institució. Amb aquest acord, els investigadors gaudiran d’un estalvi del 10% en les taxes APC a abonar per cada article (les taxes varien segons la qualitat i l’impacte de la revista). La reducció també s'aplica als llibres que es publiquen en MDPI Books.

Llista d'enllaços: