Logo de la Universitat de València Logo Servei de Biblioteques i Documentació Logo del portal

• Estudiants

Recursos electrònics per a PDI

• 22 de març de 2020
Recursos PDI

Les biblioteques romandran tancades però des de casa pots accedir a tots els recursos electrònics subscrits per la Universitat de València.

Per a consultar els recursos, cal connectar-se a la VPN, una xarxa privada virtual que simula estar dins de la Universitat. Ací tens les instruccions per a fer-ho, segons el sistema operatiu del teu ordinador.

Recorda que la Universitat té una gran quantitat de revistes electròniques subscrites, així com diverses col·leccions de llibres electrònics i unes 100 bases de dades subscrites.

Ací hem recopilat els recursos electrònics multidisciplinars d'interés per a professors i investigadors. Pots fer qualsevol consulta sobre accés i funcionament a La Biblioteca Respon. Cada dia oferirem més informació sobre recursos-e a les nostres xarxes socials . Segueix-nos al hashtag #bibliotecaacasa.

Llista d'enllaços: