.png)
El Servei de Biblioteques i Documentació de la Universitat de València ha assolit un nou i important reconeixement en la seua trajectòria cap a l'excel·lència. En la recent avaluació, el servei ha obtingut el Segell de Qualitat EFQM 500, amb una puntuació de 576 punts, un assoliment que consolida la seua posició com a referent en gestió de qualitat, innovació i sostenibilitat.
Aquest reconeixement, atorgat per la European Foundation for Quality Management i el Club d'Excel·lència en la Gestió (CEG), posa en valor el compromís i l'esforç de tot el personal del Servei, que dia a dia treballa per oferir una atenció de qualitat a la comunitat universitària.
L'informe d'avaluació ha destacat diversos punts forts del Servei de Biblioteques i Documentació, entre els quals cal ressaltar:
-
Una estructura de govern i gestió sòlida, que permet una presa de decisions participativa i alineada amb els objectius estratègics.
-
L'aplicació del model EFQM com a eina de transformació, consolidant una cultura de millora contínua.
-
Una orientació clara al servei i una segmentació eficaç dels grups d'interés, per adaptar-se millor a les necessitats de la comunitat universitària.
-
L'impuls de la ciència oberta, amb iniciatives com el Repositori RODERIC, el Portal de Producció Científica i el Portal TÚRIA.
-
Una estratègia de gestió del talent i formació del personal que afavoreix la innovació en les biblioteques.
Aquest assoliment ha estat possible gràcies a la dedicació i implicació de tot el personal del Servei de Biblioteques i Documentació, així com al suport de les autoritats acadèmiques.
Amb aquest nou segell de qualitat, el Servei de Biblioteques i Documentació reafirma el seu compromís amb l'excel·lència i continua treballant per oferir un servei innovador i sostenible a la Universitat de València. Per a més informació sobre la qualitat en el Servei de Biblioteques i Documentació, podeu consultar aquest enllaç.