Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants

La Universitat de València acull les XVI Jornadas CRAI: Los laboratorios digitales: un servicio de apoyo digital a la docencia, la investigación y el aprendizaje

Jornades CRAI

Les XVI Jornades CRAI del 2018, organitzades pel Servei de Biblioteques i Documentació de la Universitat de València, se celebraran a València els propers 7 i 8 de juny amb el títol “Los laboratorios digitales: un servicio de apoyo digital a la docencia, la investigación y el aprendizaje”.

Les Jornades s'han desenvolupat cada any com un dels objectius de la Línia 2 del Pla Estratègic de REBIUN. El seu propòsit és difondre el concepte de CRAI entre els professionals de la informació, de la innovació educativa i de la producció multimèdia i qualsevol persona relacionada amb el suport a la docència i a l'aprenentatge a les universitats.

Després de quatre anys dedicats als MOOCs (Massive Online Open Courses), s'obre un nou cicle temàtic. Aquesta nova etapa es dedicarà a revisar, analitzar i conèixer el concepte -i els seus possibles diferents materialitzacions- dels laboratoris digitals.

Llista d'enllaços:

Data d'actualització: 14 de maig de 2018.