Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants

La Universitat de València obrirà una biblioteca tots els caps de setmana del curs 2019-2020.

• 13 de novembre de 2019
Estudiants de la Universitat de València

La Biblioteca d'Humanitats Joan Reglà, al campus de Blasco Ibàñez, romandrà oberta tots els caps de setmana del curs 2019-2020.

La Universitat de València augmenta el seu compromís amb els estudiants amb l'obertura d'una biblioteca durant tots els caps de setmana del curs. La Biblioteca d’Humanitats “Joan Reglà” obrirà a partir del dia 23 de novembre tots els dissabtes i diumenges de 9.00 a 21.00 hores. Aquesta obertura es complementarà amb horaris extraordinaris en tots els campus en període d'exàmens.

Amb aquesta decisió el Servei de Biblioteques i Documentació compleix amb una demanda llargament reivindicada i ofereix un servei més ampli al col·lectiu estudiantil, responent a les seues necessitats d'estudi i concentració al llarg de tot el curs.

Us recordem que durant l'obertura extraordinària serà necessari presentar el carnet de la Universitat de València a l'entrada de la biblioteca.